Герб
Средняя школа № 34 г. Могилева
Познавая самого себя, мы познаем весь мир!
Не проста ў словы я гуляю, на роднай мове размаўляю
«Могилев в лицах»

Музей боевой славы

Совет ТОС  микрозоны № 9

Безопасный маршрут

Центр допризывной подготовки

Первичная организация БРСМ СШ №34



Год науки
№ 2, 2012 г. Печать E-mail
07.07.2012
ЛІТАРАТУРА І ЧАС
Васючэнка Пятро. Загадка майстра: Да 75-годдзя ¬Міхася Стральцова
Жыбуль Віктар. «Мой Парнас увесь ува мне»: Паэт Яўхім Кохан
Бельскі Алесь. З разуменнем і павагай: Асоба і творчая спадчына Уладзіміра Карпава ў ацэнцы Івана Ша¬мякіна
Кенька Міхась. Слова, узважанае часам: Да 100-годдзя з дня нараджэння Навума Перкіна
Саламевіч Янка. З маёй перапіскі пра псеўданімы
Стасюк Уладзімір. Верш «З чыстым сэрцам» Атылы Ёжафа і яго пераклад на беларускую мову
Лебядзевіч Дзмітрый. Дасканалая паэзія — падарунак муз: беларуская лацінамоўная паэзія ў даследаванні Жанны Некрашэвіч-Кароткай
МОВЫ РЫСЫ НЕПАЎТОРНЫЯ
Іўчанкаў Віктар. Жыццём і словам прысягаючы...: Да юбілею Міхася Цікоцкага
Цікоцкі Міхась. Моўны вобраз апавядальніка ў аповесці «Дрыгва» Якуба Коласа: Стылістыка пунктаў гледжання
Піскуноў Фёдар. Правапіс о ў складаных словах: З досведу распрацоўкі электроннай базы беларускай мовы
Гапоненка Ірына. Асаблівасці аўтарскага лексікону Янкі Купалы і Якуба Коласа: Пазаслоўнікавая лексіка ў творах пачатку ХХ ст.
Каўрус Алесь. Яшчэ пра карэктызмы-рэдактызмы: Ці ўсё можна правіць? Заканчэнне
Лепешаў Іван. З пункту гледжання і іншае
Губкіна Алена. Дадзеныя і даныя
Карнялюк Канстанцін. Павучымся беларускасці ў класікаў
МЕТОДЫКА І ВОПЫТ
Мішчанчук Мікалай. Асоба, настаўнік, чалавек [Міхаіл Лазарук]
Праскаловіч Вольга. Навучанне і выхаванне творчасцю: Укараненне ідэй Міхаіла Лазарука ў сучасную літаратурную адукацыю
Паўлавец Дзмітрый, Чайкова Святлана. Вучэбна-трэніровачныя тэсты па беларускай мове. Заканчэнне
Мароз Святлана, Ржавуцкая Марына, Старасценка Таццяна. Дыктант як від практыкавання. Навучальны папераджальны дыктант Солахаў
Аляксей. Скланенне назоўнiкаў у множным лiку. Працяг
Герцык Аляксандр. Паэтычны свет Рыгора Барадуліна: Урок беларускай літаратуры. ХІ клас. Заканчэнне
Работа Ніна. «Я слову роднаму адданы ўсёй душою...» [Уладзімір Дзіско]
КАЛІ ЗАКОНЧЫЎСЯ ЎРОК
Астаповіч Галіна. «Свой скарб табе, народ, я аддаю»: Паэтычна-музычны вечар
НАЦЫЯНАЛЬНАЯ І СУСВЕТНАЯ КУЛЬТУРА
Статкевіч-Чабаганаў Анатоль. Івашкевічы герба «Газдава»
Трус Мікола. Рытуальна-абрадавы лялечны тэатр: З еўрапейскай гісторыі і вопыту захавання
Мармыш Таццяна. Нематэрыяльная культурная спадчына як фактар фарміравання лакальнай ідэнтыч¬насці
Сцяжко Наталля. На экране — «Талаш»
Галубовіч Аляксандра. Сінтэз архітэктуры, скульп¬туры і плаката ў гарадскім асяроддзі Мінска ХХ ст.: На прыкладзе праспекта Незалежнасці
Вайніцкі Павел. Саламяныя апосталы з Беларусі: Скульптура Артура Клінава на 54-й Венецыянскай біенале
Палажэнне аб Другім конкурсе творчых і навукова-даследчых вучнёўскіх работ
Паэтычная старонка. Кохан Я. «Найбольш балбоча пра сумленне...». «Не анекдот стары ўчарсцвелы...». «Мы людзі-землякі...». «Чужое гора не баліць...». «Зямля — мемарыяльная планета...». «Мы з душамі адкрытымі...». «Што такое шчасце?..». «Калі страчаюся з сваёй дзесь думкай...». Беларусі. «Хопіць нам на прывязі матляцца...». Ёжаф А. Tiszta szívvel. З чыстым сэрцам (пер. М. Аляхновіча).
Цікава ведаць. Алфавіт як аспект інфармацыйнай рэвалюцыі. Іосіф Сталін і літара ё. Таямніца з малюнкамі. «Манускрыпт Войніча».
Каляндар памятных датаў і юбілейных дзён на 2012 год. Красавік.
 
« Пред.   След. »
Официальный интернет-портал  Президента РБ
Министерство образования РБ
УпрОбрМогОблИсполкома
Отдел образования МГИК
Администрация Октябрьского района г. Могилева.
Детский правовой сайт


© 2009–2017 ГУО «Средняя школа № 34 г. Могилева»
212029, г. Могилев, ул. Габровская, 16. Email: Этот e-mail защищен от спам-ботов. Для его просмотра в вашем браузере должна быть включена поддержка Java-script
Размещение в Интернет МГКУП «ЦГИС», г. Могилев. Cвидетельство о регистрации официального сайта.
Статистика посещений сайта
Если вы заметили ошибку в тексте на нашем сайте, пожалуйста, выделите её и нажмите Ctrl+Enter